Outsourcing plaća

Povjerite obračun plaća stručnjacima! Osiguravamo diskretnost, točnost i pravovremenost uz potpunu usklađenost sa zakonskim propisima. Vi štedite vrijeme i resurse – mi brinemo o svemu.

Obračun plaća često se smatra jednom od najzahtjevnijih administrativnih obaveza za svaku tvrtku. Iako na prvi pogled možda izgleda jednostavno, obračunavanje plaća uključuje puno detalja, od usklađivanja s poreznim zakonima do točne evidencije o radnim satima i beneficijama. Mnoge tvrtke, velike i male, sve više se okreću outsourcingu ovog procesa kako bi pojednostavnile svoje poslovanje

Outsourcing obračuna plaća nije samo praktičan potez, već i strateška odluka koja vašem poslovanju može donijeti brojne prednosti. Od uštede vremena i resursa do povećane sigurnosti i usklađenosti s propisima.

Ako još uvijek niste sigurni je li outsourcing pravi izbor za vas, razmislite o tome koliko biste vremena i energije mogli uštedjeti povjeravanjem ovog zadatka profesionalcima.

#Ušteda vremena i resursa

#Smanjenje pogrešaka

#Usklađenost s propisima

#Smanjenje troškova i zajamčen kontinuitet

#Povećana sigurnost i tajnost podataka

Što sve radimo

Obračuni plaća za djelatnike

Obračuni honorara

Prijave i odjave radnika na e-mirovinsko

Pokusni izračuni za određene neto plaće

Unos i praćenje zaštićenih računa djelatnika

Obračun naknade za prijevoz s posla

Obračun naknade za prijevoz s posla

Slanje platnih lista na email zaposlenika

Što ako/what if analize

Zatraži informativnu ponudu

SLANJE DOKUMENTACIJE ONLINE

Po dokumentaciju dolazimo osobno, prema dogovoru, u Vaš poslovni prostor ili nam ju dostavljate putem interneta. Sada se u potpunosti možete posvetiti vašoj tvrtki!

SAVJETUJEMO NAŠE KLIJENTE

Niste sigurni što učiniti? Tu smo za vas! Našim klijentima svakodnevno pružamo pravovremene savjete iz područja financija, poreza i poslovanja. Brzo dolazimo do rješenja – a Vi se možete posvetiti onome što radite najbolje!

PROMJENA KNJIGOVODSTVA

Promjena knjigovođe nikada nije bila jednostavnija! Sve potrebne korake preuzimamo mi – od raskida suradnje s prethodnim knjigovodstvom do preuzimanja kompletne dokumentacije. Brzo, profesionalno i bez stresa za vas!

Zašto odabrati nas?

Jer želimo da vam bude jednostavno. Mi nismo samo knjigovodstvo – mi smo vaš partner u poslovanju. Radimo precizno, dostupni smo kada nas trebate i uvijek razmišljamo nekoliko koraka unaprijed. S nama dobivate sigurnost, točnost i podršku – svaki dan.
- 01
BOGATO ISKUSTVO
Godine rada i suradnje s raznim djelatnostima omogućuju nam da brzo prepoznamo potrebe vaše tvrtke i ponudimo najbolja rješenja.
- 02
SAVJETOVANJE
Kroz vođenje vaše tvrtke vrlo često ćete dolaziti u situacije u kojima će vam biti potrebna stručna pomoć ili savjet. Tu smo za vas.
- 03
ANALITIKA I IZVJEŠTAVANJE
Pravovremeni financijski izvještaji i jasna analitika pomažu vam donositi pametne poslovne odluke.
- 04
KORIŠTENJE MODERNIH ALATI
Radimo s provjerenim i naprednim digitalnim alatima koji olakšavaju suradnju i ubrzavaju procese.
- 05
AŽURNOST
Važno nam je da sve bude na vrijeme. Pratimo rokove, zakonske izmjene i reagiramo odmah kada je potrebno.
- 06
ONLINE KNJIGOVODSTVO
Cijeli računovodstveni sustav dostupan vam je online – gdje god se nalazili, vaši podaci su vam pri ruci.